Yhteystiedot
Ajanvaraus ja asiakaspalvelu
Verkkoajanvaraus 24/7
Verkkoajanvarauksemme kautta voit varata vastaanottoaikoja niin työterveys- kuin yksityisasiakkaanakin. Voit myös perua verkon kautta tekemäsi varauksen.
OmaPirte
- Asiakaspalveluchat avoinna arkisin klo 8–18.30, lauantaisin klo 10–16.30 ja sunnuntaisin klo 10–15.30
- Lääkärichat avoinna arkisin klo 8–18.30, lauantaisin klo 10–16.30 ja sunnuntaisin klo 10–15.30, vastaus tunnin kuluessa
- Hoitajachat avoinna arkisin klo 8–16.00, lauantaisin klo 10–16.30 ja sunnuntaisin klo 10–15.30, vastaus puolen tunnin kuluessa
- Videovastaanotot ajanvarauksella
- Kiireetön viesti omalle työterveystiimille avoinna 24/7, vastaus arkisin vuorokauden kuluessa (vain työterveysasiakkaille)
(03) 5656 4600 (puhelin, pvm/mpm)
Hoidontarpeen arvio, ajanvaraus ja asiakaspalvelu. Avoinna arkisin klo 7.30-17, lauantaisin klo 10-17 ja sunnuntaisin klo 10-16. Huomioithan, että maanantai- ja tiistai-aamupäivät ovat ruuhkaisinta aikaa puhelinpalvelussamme. Viikonlopun puhelinpalvelu on kiireellistä asiointia varten.
Tutkimukset ja toimenpiteet
- Suppea yöpolygrafia tai Holter-tutkimus (vain Pirten lääkärin lähetteellä): Voit varata soittoajan tutkimushoitajalle laitteiston luovutusta ja ohjeistusta varten Pirten yleisestä asiakaspalvelu- ja ajanvarausnumerosta (03) 5656 4600 tai toimipisteen asiakaspalvelusta.
- Toimenpiteet (vain Pirten lääkärin lähetteellä): Voit varata soittoajan toimenpidehoitajalle toimenpideaikaa ja ohjeistusta varten Pirten yleisestä asiakaspalvelu- ja ajanvarausnumerosta (03) 5656 4600 tai toimipisteen asiakaspalvelusta.
Peruutukset
Varattujen aikojen peruminen
- Voit peruuttaa verkossa tekemäsi varauksen suoraan verkkoajanvarauksemme kautta
- Puhelimitse, paikan päällä tai muuta kautta tehtyjen varausten peruutukset: peruutus@pirte.fi. Kirjoita viestiin oma nimesi, peruutuksen syy, vastaanottavan asiantuntijan nimi sekä peruttavan vastaanoton päivämäärä ja kellonaika
- Mikäli koronatestiaikasi on varattu johonkin Fimlabin toimipisteistä, saat tekstiviestitse varaustunnuksen, jolla testin voi perua
Tietosuojavastaava
Lähetä palautetta
Potilasasiavastaava
Potilasasiavastaava antaa tietoa mm. potilaan oikeuksista, toimii potilaan oikeuksien edistämiseksi ja toteuttamiseksi sekä neuvoo ja avustaa potilasta ja hänen läheisiään, jos tämä on tyytymätön saamaansa hoitoon tai kohteluun. Potilasasiavastaava ei ota kantaa potilaan lääketieteellisiin hoitopäätöksiin, eikä siihen, onko potilaan hoidossa tapahtunut hoitovahinko. Potilasasiavastaavan toimintaa ohjaa laki potilaan asemasta ja oikeuksista.
Palvelut ovat maksuttomia.
Pirten potilasasiavastaavana toimii hoitotyön kehittämispäällikkö (mielenterveys- ja päihdetyö) ja työterveyshoitaja Soili Honkamäki. Potilasasiavastaavan varahenkilönä toimii toimitusjohtaja Tiina Surakka.
Potilasasiavastaavan yhteystiedot:
Sähköposti yhteydenottopyyntöä varten:
potilasasiavastaava@pirte.fi
(Huom! Tavallisia sähköpostipalvelimia käytettäessa yhteydet eivät ole automaattisesti suojattuja, huomioithan tämän sähköpostiviestiä lähettäessäsi. Yhteydenottopyynnön tehtyäsi potilasasiavastaavamme saa avattua viestien lähettämistä varten suojatun sähköpostiyhteyden.)
Puhelin:
040 7673 856 (Soili Honkamäki)
Postiosoite:
Potilasasiavastaava, Pirte (Tullinkulman Työterveys Oy)
Kauppakeskus Ratina (4. krs)
Vuolteenkatu 1, 33100 Tampere
Myynti- ja asiakkuustiimi
Ota yhteyttä myynti- ja asiakkuustiimiimme puhelimitse, sähköpostitse tai lomakkeen kautta.
Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään, vaan kerromme lisätietoja yrityksellesi sopivista työterveys- ja hyvinvointipalveluistamme ja sovimme halutessasi tapaamisajan.
Sähköpostit muotoa etunimi.sukunimi@pirte.fi
Myynti ja uudet sopimukset

Olli Palkivaara
Myyntipäällikkö
- PK-yritykset yli 10 hlö
- Yleislääkäritasoiset sopimukset
- Työterveyshuollon tarjouspyynnöt ja kilpailutukset
☎ 044 427 0427

Piia Salo
Avainasiakaspäällikkö
- PK-yritykset
- Yrittäjäsopimukset
- Lakisääteiset sopimukset
- Yleislääkäritasoiset sopimukset
- Työterveyshuollon tarjouspyynnöt ja kilpailutukset
☎ 040 861 5254

Merja Toivonen
Avainasiakaspäällikkö
- PK-yritykset
- Yrittäjäsopimukset
- Lakisääteiset sopimukset
- Yleislääkäritasoiset sopimukset
- Työterveyshuollon tarjouspyynnöt ja kilpailutukset
- Kela
- Raportointi
☎ 040 132 5874
Asiakkuustiimi

Mari Koski
Asiakkuus- ja viestintäpäällikkö
- Suurasiakkuudet
- Kilpailutukset
☎ 050 514 6081

Mari Laukkanen
Avainasiakaspäällikkö
- Pirkanmaan hyvinvointialue
☎ 040 132 5358

Noora Murronmaa
Asiakaspalvelusihteeri
- YritysPirte
- Online-raportointi

Eriika Sauna-aho
Avainasiakaspäällikkö
- Tampereen kaupunki
- Tampereen kaupungin tytäryhtiöt
☎ 044 427 0498

Anne Sipolainen
Asiakasneuvottelija
- YritysPirte
- Henkilökohtaisen avun työnantajat
- Työhyvinvointipalvelut
☎ 040 800 4573
Mari Koski
Asiakkuus- ja viestintäpäällikkö, median yhteyshenkilö
mari.koski@pirte.fi
050 514 6081
Mandi Gardemeister
Markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija
mandi.gardemeister@pirte.fi
Suvi Stengård
Markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija
suvi.stengard@pirte.fi
044 4270 454
Laskutus
Pirte, Tullinkulman Työterveys Oy
Y-tunnus: 2705965-1
laskutus@pirte.fi
p. 050 329 5349 (ma-to 9-12)
Ostolaskuosoitteet
Ostolaskut pyydetään ensisijaisesti verkkolaskuna verkkolaskuosoitteeseen:
Tullinkulman Työterveys Oy
OVT-tunnus: 0037270596512470
Välittäjän tunnus: 003703575029
Verkkolaskuoperaattori: CGI
Mikäli verkkolaskun lähettäminen ei ole mahdollista, niin paperiset ostolaskut tulee toimittaa osoitteella:
Tullinkulman Työterveys Oy
PL 5014
02066 DOCUSCAN
Laskujen liitteet tulee tarvittaessa toimittaa osoitteella:
Tullinkulman Työterveys Oy
c/o Pirte
Vuolteenkatu 1, 4. krs
33100 Tampere
Pirte, Ratinan Terveys Oy
Y-tunnus: 3251568-2
laskutusratina@pirte.fi
p. 044 427 0512 (ma-to 9-12)
Ostolaskuosoitteet
(1.4.2023 alkaen)
Ostolaskut pyydetään ensisijaisesti verkkolaskuna verkkolaskuosoitteeseen:
Ratinan Terveys Oy
OVT-tunnus: 003732515682
Operaattori: Maventa (003721291126)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH*
*Käyttäkää tätä välittäjätunnusta, mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.
Mikäli verkkolaskun lähettäminen ei ole mahdollista, niin paperiset ostolaskut tulee toimittaa osoitteella:
Ratinan Terveys Oy
32515682
PL 100
80020 Kollektor Scan
Laskujen liitteet tulee tarvittaessa toimittaa osoitteella:
Ratinan Terveys Oy
c/o Pirte
Pirte, Vuolteenkatu 1
33100 Tampere
Huomioittehan ystävällisesti, että paperisilla ostolaskuilla tai verkkolaskuilla ei tule olla henkilöiden nimiä, henkilötunnuksia tai muuta tietosuojaa vaarantavaa tietoa. Yksilöivät tiedot tulee ilmetä liitteiden toimitusosoitteeseen toimitettavista ostolaskujen liitteistä, joissa tulee olla varsinaiseen paperiseen tai verkkolaskuun viittaava laskunumerointi.
Hallinto
Toimipisteet
Ratina
Kauppakeskus Ratina
(4. krs)
Vuolteenkatu 1
33100 Tampere
Tays Ensitie
Ensitie 4
33520 Tampere
Tays Biokatu
Biokatu 6
33520 Tampere