Tule mukaan Pirten asiakasraatiin!
Olisitko sinä kiinnostunut edustamaan työpaikkaasi Pirten asiakasraadissa?
Asiakasraati toimii työterveyshuollon aktiivisena kehittämiskumppanina. Asiakasraati on asiakkaita osallistava toimintamalli asiakaslähtöisten palveluiden kehittämiseen ja asiakastyytyväisyyden lisäämiseen. Asiakasraadissa ei käsitellä kenenkään yksityisisiä asioita ja raati toimii luottamuksen ja turvallisen tilan periaattein.
- Asiakasraadissa annetaan tilaa erilaisille näkökulmille: kaikkien osallistujien osallistuminen ja mielipiteet ovat tärkeitä
- Asioita käsitellään yhteisesti ja kaikkien osallistujien kannat huomioidaan
- Asiakasraadissa on mahdollisuus pohtia, hämmästellä ja ideoida yhdessä
- Ennen kaikkea asiakasraadilla on mahdollisuus vaikuttaa palveluiden laatuun.
Raatilaiset ovat nykyisiä työterveyspalveluiden sekä lääkärikeskuksen käyttäjiä, joille luodaan vapaa keskustelufoorumi.
Me Pirtessä haluamme onnistua palveluissamme ja kehitämme asiakasraadin avulla toimintaamme ja syvennämme yhteistyötämme.
Haemme perustettavaan asiakasraatiin 12 edustajaa. Raatiin osallistuminen ei vaadi ennakkoon valmisteluja ja organisaatiosta voidaan nimetä kaksi (varsinainen jäsen sekä varajäsen) edustajaa. Asiakasraadin jäsenyyskausi kestää vuoden kerrallaan.
Pirten asiakasraadin fasilitaattoreina toimivat avainasiakaspäällikkö Eriika Sauna-aho sekä toimitusjohtaja Tiina Surakka.
Vuonna 2024 asiakasraati kokoontuu seuraavina päivinä Pirte Ratinan tiloissa klo 13.30–15.30:
- 16.2.2024
- 17.5.2024
- 13.9.2024
- 29.11.2024
Tule mukaan kehittämään yhdessä Suomen parasta työterveyspalvelua sekä lääkärikeskusta! Asiakasraadin jäsenhaku on käynnissä toistaiseksi.
Ilmoittaudu mukaan ottamalla yhteyttä osoitteeseen asiakkuudet@pirte.fi.
Avainasiakaspäällikkö Eriika Sauna-aho
Toimitusjohtaja Tiina Surakka