Pirten blogi

Aspan Annen ajatuksia syksystä

Pirte Ratinan ja Pirte Taysin asiakaspalveluissa työskentelevä Anne Kohola on Pirten virallinen luontofiilistelijä. Tällä kertaa Anne ja Halla-koira raportoivat pirkanmaalaisen kesän laskeutumisesta värikylläiseen syksyyn.

lue lisää

Kuukauden kysytyin kysymys

Asiakaspalvelutiimimme jäsenet vastaavat asiakkaidemme kunkin kuukauden kysytyimpään kysymykseen. Elokuun kysymyksenä oli, pitääkö Pirten tiloissa käyttää maskia. Kysymykseen vastasi Pirten asiakaspalvelun Noora Murronmaa.

lue lisää

Kuukauden kysytyin kysymys

Asiakaspalvelutiimimme jäsenet vastaavat asiakkaidemme kunkin kuukauden kysytyimpään kysymykseen. Heinäkuun kysymyksenä oli, pitääkö vastaanottokäynneille ilmoittautua. Kysymykseen vastasi Pirten asiakaspalvelun aurinkoinen Anne Kohola.

lue lisää

Aspan Annen ajatuksia kesästä

Pirte Ratinan ja Pirte Taysin asiakaspalveluissa työskentelevä Anne Kohola on Pirten virallinen luontofiilistelijä. Tällä kertaa Anne ja Halla-koira pohdiskelivat Suomen kesää, lomaa ja rauhoittumista.

lue lisää

Kokemus myssyhoidosta: ”Olo tuntuu seesteisemmältä ja tasapainoisemmalta”

”Hoidon päätyttyä istahdan jo totutun rutiinin mukaisesti sohvalle – tällä kertaa ilman myssyä ja tetris-pelejä – ja pohdin mitä kaikkea on muuttunut. Aluksi tuntuu, että ei mitään, mutta kuitenkin hetken syvemmin pohdittuani tajuan, että arjessani on tapahtunut aika paljonkin luonnollisen tuntuisia muutoksia, joita on vaikea huomata ensivilkaisulla.”

lue lisää

Kuukauden kysytyin kysymys

Asiakaspalvelutiimimme jäsenet vastaavat asiakkaidemme kunkin kuukauden kysytyimpään kysymykseen. Kesäkuun kysymyksenä oli, miten vastaanottoajan voi perua. Kysymykseen vastasi Pirten asiakaspalvelun aurinkoinen Anne Kohola.

lue lisää