Yhteystietoni ovat muuttuneet, miten toimin?
Asiakaspalvelutiimimme jäsenet vastaavat asiakkaidemme kunkin kuukauden kysytyimpään kysymykseen. Syyskuun kysymyksenä oli, miten toimia, kun omiin yhteystietoihin tulee muutos. Kysymykseen vastasi Pirten asiakaspalvelun valoisa Vivika Lehtonen.
Työterveysasiakkaat: Yhteystietojesi muuttuessa ota ensisijaisesti yhteys omaan esihenkilöösi osoitetietojen päivittämistä varten. Väestörekisterikeskukseen tehty osoitteen muutos ei päivity automaattisesti Pirten tietokantaan. Osoitteen muutoksiin liittyvissä kysymyksissä voit soittaa asiakaspalvelunumeroomme (03) 5656 4600.
Yksityisasiakkaat: Yhteystietojesi muuttuessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon (03) 5656 4600.
Vivika Lehtonen, Pirten asiakaspalvelija