Miten perun vastaanottoaikani?
Asiakaspalvelutiimimme jäsenet vastaavat asiakkaidemme kunkin kuukauden kysytyimpään kysymykseen. Kesäkuun kysymyksenä oli, miten vastaanottoajan voi perua. Kysymykseen vastasi Pirten asiakaspalvelun aurinkoinen Anne Kohola.
Voit perua varaamasi ajan verkkoajanvarauksemme kautta. ”Peru aika” -linkki löytyy verkkoajanvarauksen etusivulta sisäänkirjautumisvaihtoehtojen alta.
Mikäli peruminen ei jostain syystä onnistu verkkoajanvarauksen kautta, voit lähettää sähkopostin osoitteeseen peruutus@pirte.fi. Kirjoita viestiin nimesi, peruutuksen syy, vastaanottavan asiantuntijan nimi sekä peruttavan vastaanoton päivämäärä ja kellonaika.
Jos et pääse perumaan aikaasi sähköisesti tai haluat siirtää jo varaamasi aikaa, otathan yhteyttä ajanvarausnumeroomme (03) 5656 4600.
Huomaathan, että vastaanottoaika tulee perua aina puoli vuorokautta (12 h) ennen varattua vastaanottoaikaa (erikoislääkäreille varatut ajat 24 h ennen). Perumattomasta tai liian myöhään perutusta ajasta peritään hinnaston mukainen maksu.
Ajantasaiset perumisohjeet löydät kokonaisuudessaan aina Pirten verkkosivuilta, sekä työterveysasiakkaan että yksityisasiakkaan valikoiden alta.
Anne Kohola, Pirten asiakaspalvelija