Palvelutasosi

Mihin palveluihin voin varata työterveysasiakkaana vastaanottoajan?

Se, millaisen sopimuksen työnantajasi on kanssamme tehnyt ja millaisesta palveluista maksanut, vaikuttaa siihen, mitä palveluja voimme sinulle tarjota tai mitä voit käyttää. Sopimukseesi voi kuulua esimerkiksi vain lakisääteiset työterveyspalvelut (ehkäisevä työterveyshuolto) tai vaihtoehtoisesti näiden lisäksi myös sairaanhoitopalvelut, joiden sisältö on sovittu työnantajasi kanssa. Mikäli varaat ajan tai valitset palvelun, joka ei sisälly sopimukseen, tulee sinun maksaa käyntisi itse.

Jos et ole varma, mitkä palvelut sinulla on käytettävissäsi, kysy asiaa esimieheltäsi/työnantajaltasi, soita asiakaspalveluumme tai ota yhteys vastuutyöterveyshoitajaasi. 

 

Työterveysasiakkaan palveluja ovat esimerkiksi:

  • Oma määritelty hoitotiimi: Jokaiselle asiakkaalle on nimetty oma työterveyshoitaja, -lääkäri, työfysioterapeutti sekä työterveyspsykologi
  • Sairaanhoitopalvelut: Esimerkiksi hoitajan sairasvastaanotto, sairaanhoidon lääkärin vastaanotto (yleislääkäri), OmaPirten lääkäri- tai hoitajachatit, videovastaanotot sekä laboratorio- ja kuvantamispalvelut, toimenpiteet
  • Terveydenhoito: Terveystarkastukset, todistukset, rokotukset, ENG-tutkimukset, kuntotestit
  • Erikoislääkäritason sairaanhoito: Erikoislääkärien vastaanotot
  • Työssä jaksaminen ja henkinen hyvinvointi: Laajat psykologipalvelut, psykologisen sairaanhoitajan vastaanotto
  • Ravitsemus: Ravitsemusneuvojien vastaanotot
  • Kuntoutukset: Pirten varhaiskuntoutus tai muut kuntoutuspalvelut, toimintaterapia, laajemmat fysioterapiapalvelut
  • Hyvinvointipalvelut: Erilaiset ryhmät ja kurssit, luennot ja workshopit, tyhy- ja tykypäivät
  • Muut terveyttä- ja hyvinvointia edistävät vastaanotot: hieronta, akupunktio, Alexander-tekniikan yksityistunnit, seksuaalineuvonta
  • Yhteistyökumppaneidemme kautta työterveyssopimukseen voi sisältyä myös esimerkiksi hammashuollon tai optikon palveluita.