Tule mukaan Pirten asiakasraatiin!
Olisitko sinä kiinnostunut edustamaan työpaikkaasi Pirten asiakasraadissa?
Asiakasraati toimii työterveyshuollon aktiivisena kehittämiskumppanina. Asiakasraati on asiakkaita osallistava toimintamalli asiakaslähtöisten palveluiden kehittämiseen ja asiakastyytyväisyyden lisäämiseen. Asiakasraadissa ei käsitellä kenenkään yksityisisiä asioita ja raati toimii luottamuksen ja turvallisen tilan periaattein.
- Asiakasraadissa annetaan tilaa erilaisille näkökulmille: kaikkien osallistujien osallistuminen ja mielipiteet ovat tärkeitä
- Asioita käsitellään yhteisesti ja kaikkien osallistujien kannat huomioidaan
- Asiakasraadissa on mahdollisuus pohtia, hämmästellä ja ideoida yhdessä
- Ennen kaikkea asiakasraadilla on mahdollisuus vaikuttaa palveluiden laatuun.
Raatilaiset ovat nykyisiä työterveyspalveluiden sekä lääkärikeskuksen käyttäjiä, joille luodaan vapaa keskustelufoorumi.

– On ollut erittäin hienoa olla mukana Pirten asiakasraadissa vaikuttamassa. On ollut upeaa huomata, miten Pirte on ollut valmis kehittämään toimintaansa ja asiakasraadin avulla on viety monia asioita eteenpäin Pirtessä.
– Asiakasraatiin osallistuvan henkilön palaute
Me Pirtessä haluamme onnistua palveluissamme ja kehitämme asiakasraadin avulla toimintaamme ja syvennämme yhteistyötämme.
Raatiin osallistuminen ei vaadi ennakkoon valmisteluja ja organisaatiosta voidaan nimetä kaksi (varsinainen jäsen sekä varajäsen) edustajaa.
Pirten asiakasraadin fasilitaattoreina toimivat avainasiakaspäällikkö Eriika Sauna-aho sekä laatupäällikkö, vastaava työterveyspsykologi Sari Rusanen.
Avainasiakaspäällikkö Eriika Sauna-aho
Laatupäällikkö, vastaava työterveyspsykologi Sari Rusanen
Vuoden 2026 asiakasraadin kokoontumiset Pirte Ratinassa
-
23.1.2026 klo 13:30-15:30
-
22.5.2026 klo 13.30-15:30
-
23.10.2026 klo 13.30-15:30
Tule mukaan kehittämään yhdessä Suomen parasta työterveyspalvelua sekä lääkärikeskusta!
Ilmoittaudu mukaan ottamalla yhteyttä osoitteeseen asiakkuudet@pirte.fi.
